Re : quelques disques vu sur ebay ...
merci pour les tuyaux
Le disneyland , il va pas sur toutes les platines !!!!!!!!!!!!!!!!
Le disneyland , il va pas sur toutes les platines !!!!!!!!!!!!!!!!
Pourquoi ?
oui je vois pas pourquoi aussi...
ah non c'est parce qu'il a fait une photo en qros plan du disque et mis a coté de l'autre ,, moi j'avais vu qu'une photo et donc le trou me paraissait enorme du vinyle et donc qu'il pouvais pas passer sur une platine standard
Pfffiiiouuuuuuuu fatiqué bibi ^^
effectivement vu comme ça ^^'
ah non c'est parce qu'il a fait une photo en qros plan du disque et mis a coté de l'autre ,, moi j'avais vu qu'une photo et donc le trou me paraissait enorme du vinyle et donc qu'il pouvais pas passer sur une platine standard
Pfffiiiouuuuuuuu fatiqué bibi ^^
Sinon faut un adaptateur Raoni.
In reply to the person inquiring about swedish massage melbourne, 90 massage, massage well being, biggest massage, swedish bodywork, massage my home, deep tissue massage courses near me, day massage, into massage, massage center reviews, I highly recommend this dig this about Pyeongtaek business massage info or swedish massage painful, massage in home services, in home massage therapist near me, massage spa services, best massage center, best massage book, amazing massage and spa reviews, thea massage, a health massage, a better massage, and don't forget this read review on Pyeongtaek business massage forum and don't forget therapeutic massage at home, massage relief, relaxation massage and spa, therapists massage, best massage services near me, relax for you massage, best place to get a massage, luxury massage therapist, full body lymphatic massage, massage good for you, bearing in mind this great Pyeongtaek business massage tips which is also great. Also, have a look at this the original source about Pyeongtaek business massage tips on top of need relief massage, deep tissue massage & spa, massage places near me spa, d best massage, massage therapist appointment, give you a massage, lymphatic drainage massage book, lymphatic drainage massage therapist, she massage and wellness, through massage, which is worth considering with this read this post here on Pyeongtaek business massage advice bearing in mind at home lymph drainage, best lymphatic drainage, a massage & spa, deep tissue therapeutic massage near me, deep tissue massage relaxing, more for as well as spa and massage services, massage and services, sanctuary spa massage, swedish massage painful, deep massage therapist near me, for good measure. Check more @ Top AI Stock Predictions Analysis Tips f0d21d0